sobota, 1 września 2018

Nosek














12 komentarzy:

  1. Zwierzak cudny (jak i inne Twoje).


    Ale ja od pewnego czasu widzę brak. Już nie tylko Impresji, Corazon del sol (dobrze pamiętam?), ale i Narracji.:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zwierzaki kłaniają się i dziękują:*:):):)

      I nie rób takiej smutnej minki ,mnie też czasami brakuje miejsca do ulubionej muzyki i zapisków...no sama widzisz jak tutaj się rozpychają wełniaki-zwierzaki:)
      (Podrzuć mi adres na maila, chcę Ci coś posłać a niestety gdzieś go zapodziałam)
      PS. Dziękuję za Twoją dobrą pamięć:*

      Usuń
    2. A jak się podoba Noskowi "Podróż zimowa"? ;-) Bardzo oczytane te Twoje wełnozwierze.

      Napiszę słów kilka jutro.



      Usuń
    3. Nosek mówi, że jest ok. Nie jest tylko poważnie, nie tylko prawdziwie i nie jedynie przyziemnie.
      Jest głębiej...

      :):*

      Usuń
    4. Ma nosa... do literatury. :-D

      Usuń
  2. Piękny, taki bardzo do tulenia. Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo czasu spędziliśmy na ustaleniu sylwetki razem ja i nosek. W końcu doszliśmy do porozumienia i jesteśmy zadowoleni:)
      Nosek dostał ogonek i więcej ciała do przytulania:)
      Dziękuję:*

      Usuń
  3. Cudny nosek! :), a dupcia naj! :D

    OdpowiedzUsuń

żuki